U bent hier: Home / Het Museum / Verhuur het Museum van Elsene

Verhuur het Museum van Elsene

Voor uw bedrijfsfeesten of –activiteiten kan een ruimte in het Museum van Elsene worden gehuurd.

Zaal Morgan van het Museum van Elsene, copyright foto Georges Strens 2011

Uw business evenement in een uitzonderlijke omgeving: recepties, diners, cocktails, tentoonstellingsbezoeken, persoonlijke initiatieven, lezingen...

Verhuur van de zalen

Het gemeentelijke Museum van Elsene biedt onderdak aan een rijke verzameling die op heden meer dan tienduizend kunstwerken telt. Alle grote stromingen uit de Europese schilderkunst zijn er vertegenwoordigd, van de Vlaamse 16de eeuw tot de actuele kunst. Niettemin nemen de 19de en de 20de eeuw een bevoorrechte plaats in met onder andere een belangrijke verzameling affiches uit de belle époque, die de volledige reeks lithografieën van Toulouse-Lautrec bevat. Ook onze topwerken uit de actuele en hedendaagse kunsten dragen bij tot de grote faam van het Museum van Elsene in de kunstwereld. Bovendien is het een museum op mensenmaat met een aantrekkelijk, stijlvol kader, waar het aangenaam toeven is voor het publiek.

Tafels voor receptie, copyright foto Georges Strens 2011

Voor de organisatie van uitzonderlijke evenementen kunnen we u een elegante, esthetische ruimte aanbieden die zich uitstrekt over 2 000m². In de verschillende zalen van het Museum van Elsene is plaats voor cocktails waarop tot 1.000 genodigden aanwezig kunnen zijn, en voor diners met maximum 400 genodigden.

Cocktail in het Museum van Elsene, copyright foto Georges Strens 2011

Onze professionele teams staan borg voor een onberispelijke technische en praktische ondersteuning. Bovendien zijn zij bereid om in het Frans, Nederlands, Engels… rondleidingen te organiseren op de tentoonstellingen en te zorgen voor gepersonaliseerde activiteiten.

Voor meer inlichtingen kunt u altijd bij ons terecht. Wij maken van uw business evenement een unieke en onvergetelijke ervaring!

Brochure downloaden

Document acties