U bent hier: Home / MUSEUM IN PROGRESS / VERTEL ONS ALLES!

Midden in de uitbreidings- en renovatiewerkzaamheden wil het Museum van Elsene meer dan ooit een band smeden met het publiek en het een centrale rol geven in de herinrichting ervan met het oog op de voor 2025 geplande heropening. In 2021 en 2022 organiseert het Museum van Elsene een grote openbare raadpleging.

Alle resultaten van onze raadplegingscampagne vindt u nu in een boekje.

LEES HET ONLINE BOEKJE HIER

Twee jaar aan ontmoetingen, gesprekken en enthousiaste brainstormsessies tussen het Museum van Elsene – wegens werkzaamheden gesloten – en het publiek… Dat verdient een mooi boekje!

Dit beknopt verslag is in de eerste plaats een aandenken aan de boeiende weg die we samen hebben afgelegd. Daarnaast willen we met dit boekje de belangrijkste lessen van dit gezamenlijk avontuur delen met een zo breed mogelijk publiek.

Dit is de samenvatting van een veel gedetailleerder rapport dat het museumteam voortaan kan gebruiken als referentie om haar visie en strategisch plan te verrijken met het oog op de heropening van het museum, die in 2025 gepland staat.

We hopen dat je het met veel plezier zult lezen en delen in jouw omgeving. Het is een blijk van dankbaarheid van het museumteam voor iedereen – in totaal bijna 2.000 deelnemers van 9 tot 99+ jaar! – die zich op de één of andere manier heeft ingezet om het Museum van Elsene van de toekomst mee vorm te geven. Onze oprechte dank aan ieder van jullie!

Document acties